Menu

Novinky online

Vlastovicka.cz - pecenie, pekarstvo, pecivo, pekari, casopis


Mám záujem dostávať e-mailom správy o novinkách zo serveru vlastovicka.cz

Reklama

Vlastovicka.cz - pecenie, pekarstvo, pecivo, pekari, casopis

O nás

Nová tvář marketingu Lesaffre Česko

 

polovině roku 2013 zavál vítr do našeho olomouckého týmu novou vlaštovku jménem Míša Kubalová. Vystudovala francouzskou sekci na Slovanském gymnáziu v Olomouci, je absolventkou Fakulty potravinářské a biochemické technologie VŠCHT v Praze, kde po studiích na dalších 5 let zakotvila, aby načerpala různorodé zkušenosti – od řízení projektů přes prodej nerezových armatur až ke konzultacím environmentálních analýz, dokud se v červnu loňského roku nevrátila zpět do rodné Olomouce a k oboru, který je jí tak blízký – k potravinářství.

Tak si říkám, že při pohledu na Tvou fotku může ledaskoho napadnout, že se někdo tak mírumilovně vyhlížející nemůže umět ani pořádně rozčílit. Jak to s Tebou je? Kdy jsi naposledy na někoho zvýšila hlas?

MK: Myslím, že nejvíc to odnáší chudák přítel. Ale musím říct, že zatím to snáší celkem dobře. Jinak se běžně vztekám spíš sama na sebe, a tak nějak vnitřně. Pokud to není nezbytně nutné, snažím se hlas nezvyšovat.

 

Máš nějakého sourozence? Hádáte se?

MK: Mám o šest let starší sestru. Momentálně se ale vídáme docela málo, protože žije ve Švýcarsku, takže hodně komunikujeme přes Skype a jaksi nemáme moc prostoru na to se hádat (smích). Když jsme ale byly malé, tak jsme se samozřejmě hádaly hodně. Pamatuji si, jak jsem ji řezala pravítkem. Dnes, si myslím, máme moc pěkný vztah.

 

A jaký máš vztah třeba k přírodě? Co je to vůbec za strom, pod kterým jsi vyfocená?

MK: Přírodu mám čím dál raději. Cítím se v ní moc dobře. Nabíjí mě. A co je to za strom, popravdě nemám tušení, tipuji nějakou divokou třešeň.

 

Kde se to fotilo?

MK: V královském zámeckém parku Aranjuez poblíž Madridu, kde jsme byli s přítelem na výletě. Několik dní jsme tam měli opravdu škaredé počasí, ale pak najednou vysvitlo sluníčko, tak jsme toho využili a vytvořili tuhle fotku. Navíc okvětní lístky jsou v mé oblíbené barvě.

 

Které roční období máš nejraději a proč?

MK: Mám docela ráda zimu a poslední dobou začínám mít moc ráda jaro, kdy všechno kvete, probouzí se, chytá barvy, a taky pro tu svěžest ve vzduchu. A zima, zima mi přijde něčím magická – ta světla lamp dopadající za tmy do sněhu. Zima pro mě představuje klid, pohodu, čas na přemýšlení a meditaci.

 

Jezdíš na běžkách, na lyžích, na snowboardu?

MK: Od malička jezdím na lyžích (maminka je tělocvikářka…) a lyžování je asi jediný sport, ke kterému mám opravdový vztah. Poslední roky se učím na snowboardu, ale jsem takový samouk. A taky jsem začala s běžkami. Spojení běžek, lesa a ticha mám moc ráda.

 

Kam jezdíš nejraději na hory?

MK: Když jsem ještě bydlela v Praze, jezdívala jsem hodně do Krkonoš – do Pece pod Sněžkou. Je tam hodně hospůdek, kde se dá občerstvit a načerpat síly. Loni jsem byla po dlouhé době v Rakousku. Jako malá jsem se učívala lyžovat v Petříkově. A poprvé jsem stála na lyžích někdy v 6 letech na kopci v Domašově nad Bystřicí.

 

Byl pro Tebe přechod z Prahy na Moravu a skok z laboratoře k marketingu velký?

MK: No, vzdálenostně nějakých 300 km (smích). Rozdíl to velký je. Když jsem v Praze odcházela kolem šesté hodiny z práce, ještě jsem potkávala lidi. V tomhle je Olomouc takové trošku mrtvé město. Ale moc příjemná změna pro mě byla vlastní kancelář. Po open space opravdu velká změna. Taky marketing v pekařině je pro mě zajímavější, můžu se teď více realizovat. Do Prahy se každopádně ráda vracím, při různých příležitostech.

 

Když trošku zabrousíme k práci – jak vnímáš marketing? Co pro Tebe ten pojem znamená?

MK: Marketing je pro mě forma komunikace. Fascinuje mě, kolik existuje způsobů, jak říct jednu věc, a přitom je to pokaždé jiné. Obecně je velký rozdíl mezi tím, co říkáme, jak to napíšeme, a jak to pak ostatní chápou a vnímají, což je hodně zajímavé. Mám ráda vtipnou, osobitou, inteligentní reklamu, která zaujme a pobaví.

 

Jeden kolega přišel nedávno s informací, že pivo podporuje kreativitu. Myslíš, že na tom něco je?

MK: To nevím, ale rozhodně je to zajímavá a inspirativní myšlenka! A o důvod víc, proč si pivo dát… i když – důvod se najde vždycky (smích).

 

A otázka na závěr – co chystá marketing Lesaffre Česko na příští rok? Můžeš něco prozradit?

MK: Plánů máme hodně. Rádi bychom podpořili naše kostičky droždí NOLI. Plánujeme uvést nějaký ten nový výrobek (nic víc teď k němu ale neprozradím), také chystáme soutěž a nový věrnostní program. Rádi bychom zvýšili počet newsletterů, a častěji tak informovali zákazníky o našich novinkách. Také naše webové stránky čeká pořádná aktualizace. No a v rámci otevření nového Baking Centra v Olomouci chystáme takovou větší opening party. Ale o tom se včas dozvíte!


 

Doufám, že jsem Vám, milí čtenáři naší česko-slovenské Vlaštovičky, pomohla malinko odkrýt osobnost naší nové marketingové kolegyňky, a Míše přeji spoustu originálních a kreativních nápadů!