V rubrice „O firmě“ vám jednotlivá oddělení postupně představíme. Začneme pobočkou v Králově Dvoře (asi 40 km západně od Prahy) – kdo pracuje na oddělení expedice a co je náplní jeho práce, nám popsala vedoucí tohoto oddělení paní Jana Mošnová.
VM: Jaká je historie pobočky v Králově Dvoře?
JM: Původně byl sklad společnosti v Plzni, v březnu roku 2000 došlo k jeho přemístění do Králova Dvora. Lokalita byla zvolena tak, abychom se přiblížili zákazníkům. Z Králova Dvora máme blíže středu republiky, jsme tak schopni lépe uspokojit požadavky zákazníků v regionu Čech. Další výhodou je, že z Králova Dvora je to do Olomouce blíž než z Plzně.
VM: Kdo v Králově Dvoře pracuje?
JM: Na oddělení expedice jsme tři. Zajišťujeme příjem a výdej zboží (fyzicky i v informačním systému), příjem objednávek, plánování závozů. V naší práci se prolínají logistika a obchod, které na sebe navazují. Zákaznický servis zajišťují dva pekaři a jeden obchodní zástupce. Vzájemně se informujeme o potřebách zákazníků a možnostech logistiky. Autodoprava je dodávána, podobně jako v Olomouci, smluvními dopravci.
VM: Jaké je v Králově Dvoře zázemí?
JM: Zboží je skladováno ve dvou chlazených skladech a v jednom skladě suchém. Dále máme k dispozici tři kanceláře.
VM: Jak to zvládáte?
JM: V malém týmu je nutná úzká spolupráce. Vše zvládáme díky tomu, že se můžeme jeden na druhého spolehnout. Dokážeme se také navzájem zastoupit. Zástupy pro fyzický příjem a výdej zboží řešíme externě. Velkou roli hraje velmi dobrá spolupráce se smluvním dopravcem, který je nejen spolehlivý, ale i vstřícný. Jelikož pro nás jezdí dlouhodobě, zná nejen nás, ale i naše klienty. Většina zákazníků jsou pekaři, kteří, s ohledem na svůj provoz, vyžadují závozy v ranních nebo dopoledních hodinách. Abychom byli schopni jejich požadavky splnit, spolupracujeme s řidiči na chystání nakládek.