Menu

Novinky online

Vlastovicka.cz - pecenie, pekarstvo, pecivo, pekari, casopis


Mám zájem dostávat e-mailem zprávy o novinkách na serveru vlastovicka.cz

Reklama

 

Vlastovicka.cz - pecenie, pekarstvo, pecivo, pekari, casopis

Pekařina

19 percent zákazníků sleduje obsah konzervačních látek

Exkluzivní výzkum chování českého spotřebitele pro náš časopis realizovala společnost GfK Praha s.r.o.

Letos v únoru realizovala společnost GfK exkluzivně pro náš časopis rozsáhlý výzkum, zaměřený na nákupní rozhodování české veřejnosti v oblasti chleba a pečiva.

 

 

 Reprezentativnímu vzorku populace v rozsahu 500 respondentů ve věku 15 – 79 let byla položena otázka:

 

Jaké informace ze složení výrobků Vás zajímají a do jaké míry ovlivňují Vaše rozhodování při nákupu chleba a pečiva?

 

A co jsme se dověděli?

 


Pro ty z vás, kteří nemilujete grafy, jsme připravili shrnutí v níže uvedených bodech. Ostatní si mohou grafy detailněji prostudovat.

 


• 19 % dotázaných uvedlo, že sleduje  obsah konzervačních látek, 16 % obsah vlákniny, 16 % obsah tuků, 13 % obsah vitamínů, 11 % energetickou hodnotu, 9 % obsah minerálů a 3 % obsah mléka.

 


• U většiny zkoumaných typů  informací o složení výrobku vyšlo najevo, že je sledují více ženy než muži – výjimkou je obsah minerálů a vitamínů.

 

•  Co se týče srovnání jednotlivých  věkových kategorií, nejméně informace na výrobcích sledují dotázaní ve věku 65 – 79 let.

 

•  Obsah konzervačních látek a cukrů nejvíce zajímá dotázané ve věku 15 – 29 let (22 % a 15 %), obsah vlákniny, tuků, vitamínů a energetickou hodnotu sledují nejvíce dotázaní ve věku 30 – 49 let (21 % sleduje vlákninu, 19 % tuky, 16 % vitamíny a 17 % energetické hodnoty).

 

• Nejméně si informací o složení  výrobků všímají lidé se základním vzděláním.